MKG YÖNETİM AKADEMİSİ
👉Eğitimin yaşam boyu bir çaba olduğunu benimser.
Profesyonel yaşamdaki eğitim çalışmalarının da kariyer boyunca ve sonrasında sürdürülmesi gerektiğini düşünüyoruz. Bu nedenle profesyonel eğitim çalışmalarının birbirini izleyen taş üstüne taş koyan gelişim programlarıyla yürütülmesini öngörüyoruz.
👉Bir kurumda eğitimin proğramlanması kurumsallaşma ve dönüşüm adına atılmış en değerli adımdır.
Eğitim çalışmalarının Kurumsal Akademi kurularak sürdürülmesini öneriyoruz.
Kurumsal Akademinin Amacı:
Kurumsal değerler ve hedefler doğrultusunda;
👉İş sahiplerinin, ikinci kuşağın, yöneticilerin, çalışanların profesyonel gelişim programını oluşturmak, ölçülebilir performans kriterleriyle uyumlu Profesyonel Gelişim programları gerçekleştirmek olmalıdır.
👉Akademi; bilgi, beceri ve yetkinliklerin kazanılmasını ve sürdürülebilir hale getirmeyi amaçlar.
Kuruluş aşamasından başlayarak MKG AKADEMİ, Kurumsal Akademinin kuruluşuna danışmanlık yapmaktadır.
👉MKG AKADEMİ ; her işletmenin kendi deneyimlerinden ve içerisinde bulunduğu sektörün özelliğinden yola çıkarak öğrenen takımlar haline gelerek işletme bütünü öğrenen organizasyona dönüşümünü vazgeçilmez bir rekabet üstünlüğü olarak görür.
Satış Temsilcisi yetiştirme programı içeriği;
- Görev yetki sorumlulukları belirlemek
- Hedefler başarı kriterlerini oluşturmak
- Satış Temsilcisi özelliklerini içselleştirmek
- Kişisel imajı kurumla bütünleştirmek
- Durum analizi yaparak strateji oluşturmak
- Dijital satış araçlarını etkin kullanmak
- Yarar satışı tekniklerini kavramak
- Satış öncesi hazırlıklarına odaklanmak
- Ürün ve hizmet özelliklerini kavramak
- Müşteri segmentasyonu yapmak
- Kapasite planlamak
- Hedef takibi yapmak
- Müşteri iletişim teknikleri geliştirmek
- Kişisel eylem planı oluşturmak
- Müşteri görüşmesi sonrası analizler ve raporlamalar yaparak
- Yeniden planlama yapmak
- Stratejik hedeflerini gözden geçirmek
Satış Yöneticisi gelişim programı içeriği;
- Strateji satış yönetimi
- Organizasyon kurmak
- Hedefler başarı kriterleri
- Takım yönetimi – Takım motivasyonu
- Toplantı Yönetimi
- Sunuş Teknikleri
- Satışta Dijital dönüşüm
- Müşteri ilişkileri Yönetimi
- Rekabet yönetimi
- Planlama
- Hedef takibi
- Koçluk rolü
- Performans yönetimi
- Yönetici , Koç ve Mentör rolleri
- Müşteri iletişimi- müşteri motivasyonları
- Satış Dağıtım kanallarının analizi
- Görüşme sonrası analizler
- Raporlama
- Stratejik hedeflerin gözden geçirilmesi
Yönetici Geliştirme programı içeriği;
- Vizyoner liderlik
- Kurumsal değişim ve dönüşüm
- Yaratıcı düşünce Teknikleri
- Problem Çözme teknikleri
- Takım Yönetimi , motivasyon
- Toplantı yönetimi
- Stres yönetimi
- Yönetici Koçluğu
- Stratejik Yönetim
Yorumlar
Yorum Gönder