Ana içeriğe atla

🎯SATICILARI MOTİVE ETMENİN 20 YOLU (HAP BİLGİ)

 




✔İstikrarlı, güvenilir ve sürekli bir liderlik sergileyin

✔Başarı için ; itme gücünden ziyade çekme gücünü kullanın
✔Satış Takımı üyelerine “işin tam ortasında” olduklarını hissettirin
✔Bireysel hedef ve görevleri ile örgütün hedefleri arasındaki bağlantıyı gösterin
✔İnsanların; kendilerini iyi hissetmelerine yardımcı olun
✔Takım üyelerinin gelişebilmeleri için meydan okumalarına fırsat verin
✔Beklentilerinizi net olarak belirleyin , açık ve şeffaf bir şekilde iletin
✔Tehditleri yokedin ve cezalandırmaları asgariye indirin
✔Başarıyı ve iyileştirmeleri gözlemleyin
✔Katılımı ve sahiplenmeyi sağlayın
✔Takımınızı amaçları doğrultusunda organize edin(önce gerçekçi bir hedef)
✔Rekabeti dozunda kullanın ,rekabeti katkı sağlama ilkesi ile bağdaştırın
✔Sorumlulukla , hesap verme bilincini birleştirin
✔Dışsal ödüllerle , içsel tatmini bağdaştırın , yüreklere seslenmeyi unutmayın
✔Makul ölçüde kontrol edilebilir ve sonuçları tahmin edilebilir bir ortam sağlayın
✔Hem kısa vade hem de uzun vade motivasyonu aynı anda düşünün
✔Hedef belirleme ve ödüllendirmede adil olun
✔Hedef gerçekleştirme paralelinde etkin prim sistemi ile nakit ödüllendirmeler yapın(Kazan-Kazan Paydası)
✔Sahada birebir onlarla birlikte çalışarak yanlarında olduğunuzu hissettirin.
✔Saha geribildirimlerini dikkate alın , çözümlerle karşılık verin. (zafer hikayesi yazacak onlar )

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SATIŞ AKADEMİSİ EĞİTİMLERİ

  Günümüz rekabet şartlarında varlıklarını devam ettirmeye çalışan işletmeler için müşterileri ile iyi ilişkiler kurmaları ve müşterilerinde sürdürülebilir satışı gerçekleştirmeleri oldukça önemlidir. Müşteriler ile kurulacak gelişim yönlü ilişkiler iş performansını belirleyen bir unsur olarak görülmekte ve bu bağlamda; satış gücü yönetimi ve satıcı kritik önem taşımaktadır. Diğer bir ifadeyle işletmelerin satış gücünün önemli bir güç olarak algılaması ve satış gücü yönetimine daha fazla odaklanması gerekir.   SATIŞ AKADEMİSİ EĞİTİMLER İ  1.   Takım Çalışması Nedir? Ne Değildir? 👉Ortak bir hedefe ulaşmak için çalışanların bir arada çalışması gerektiği, kendi yetenek ve bilgi birikimlerini birleştirerek, ekipteki diğer kişilerle işbirliği yapmasını sağlar. Etkin bir iletişim, rol paylaşımı ve koordinasyon sağlamak. 2.      Yönetici ve Liderlik Sanatı Proaktif Olma Proaktif Yönetici Nasıl Olunur? Z Kuşağı İle Entegrasyon 👉Çalışanların ve organiza...

SÜREKLİ KAZANÇ İÇİN VERİNİN ÖNEMİ?

Bugün içinde bulunduğunuz durum gelecekte kurumları nasıl yaşatacağınıza ilişkin önemli ipuçları veriyor.  🔑Gelecekte kurumların ömürleri üzerinde en fazla etki yaratacak olan şey o kurumun kendisini çevreleyen bilgi kaynaklarına hakim olmasıyla doğrusal bir orantı izleyecektir.   Bilgi kaynakları üzerinde etki sağlayan, bilgiyi kendi içine alıp, anlamlaştıran bilgiyi geliştiren en önemlisi de bilgiyi gelişim aracı olarak kullanan kişiler ve kurumlar gücü eline alıp hayatı etkin ve verimli yaşayacaklardır. Geçmiş uygarlıkları analiz ettiğimizde ham madde kaynaklarını ve geçiş yollarını kontrol altında tutanlar güç ve kudret sahibi olarak diğer uygarlıklara karşı hâkimiyet sağlamışlardır.   🔑Günümüzde arzu ettiğiniz gelecek bilgi kaynaklarının geçiş yollarına hâkimiyetinizle olacaktır.  Kurumlar açısından en azından kendisini çevreleyen bilgi kaynakları üzerinde hâkimiyeti olmadan işletmenin geleceğine ilişkin bir politika oluşturmak imkânsızlaşaca...

BAŞARI İÇİN BİRLİK RUHUNU NASIL SAĞLAYABİLİRİZ? 🎯✍

  İçsel Motivasyonu ve içsel özgüveni yüksek liderler birliği oluşturabilir. Biz kültürünün benimsenmesi , biz başaracağız , birlikte yapacağız ifadeleri ile kenetlenme zafer yolculuklarının başlangıç noktasıdır. Öğrenen gelişim yönü kuvvetli organizasyonlar , ulaşılabilir gerçekçi hedefler , uygulanabilir iş planı , etkili şeffaf iletişim , adaletli yönetim , öğreti odaklı geribildirim , özverili ekip çalışması , düşünen çalışanlar 1+1 >2 sinerjisine inanan takımlar birliği oluşturabilir. Birlik ruhu , ekip ruhu , biz kültürü oluşmasında en etkili faktör arif olan , adil olan ve zarif olan bir liderliğin ortaya çıkmasıdır.    Şu unutulmamalıdır. İnsanlar bilgeliğine inandıkları , adaletine güvendikleri ve sevdikleri liderlerle zafer yolculuklarına çıkarlar. Başarı da başarısızlıkta takım liderinin sorumluluğundadır. Takımın başarısızlığında kimse günah keçisi aramamalıdır. İşler kötüye gidiyorsa liderin sorumluluğu o ölçüde artar. Takım liderinin;  ✔Bilgili ve bi...