Ana içeriğe atla

SATIŞI NASIL ARTIRACAĞIZ EĞİTİMİ 🎯✍

 


 

👉Satışı Nasıl Artıracağız?


Eğitimi İçeriği



👉Satışta sürdürebilir artışı nasıl sağlarız?

 

 

Eğitim Amacı

Satış süreci; şirketlerin sürdürülebilirliğini sağlamak ve iyi bir gelecek için sürekli geliştirilmesi ve dönüştürülmesi gereken bir süreçtir. Dokunan kumaşın ana ilmiklerini ifade eder.

Yeni yatırımlar yapmak, üretmek, Ar-Ge ve Ür-Ge çalışmaları yapmak, bu çalışmalar için gerekli finans ve üretim altyapısı kurmak her zaman mümkündür.

Önemli olan üretilenin müşteriye faydalarını anlatmak, sürdürebilir değer satışı gerçekleştirebilmektir.

Ne kadar çok kaliteli, yüksek miktarlı ve ucuz ürün üretirseniz üretin, işin bütün yükü ve gelişimi, Şirketin sahadaki yüzü olan satış takımlarının omuzlarındadır.

Şirketin satış takımlarından beklentisi;  firmanın yaşaması, gelişmesi, vizyona uygun olarak satış hacminin genişletilmesi ve geliştirilmesi, satışta sürdürülebilirliğin sağlanmasıdır.

Bu eğitimdeki ana hedefimiz  satış gücünün etkin şekilde yönetilmesini sağlayarak , satışta optimum seviyeye ulaşmak nasıl aksiyonlar almamız gerektiğinin planlanması olacaktır.

 

Peki satışı nasıl artıracağız?

Satışı artırmanın 3 temel öğesi vardır.

1.) Müşteri ve Pazar Analizi

2.) Strateji Belirleme

3.) Aksiyon Planları

 

Bu eğitimde onlarca onlarca satış geliştirme projeleri hazırlamış ve uygulamış birisi olarak örneklemeler yapıp deneyimlerimi aktaracağım.

 

1.    1.)Pazar ve Müşteri Analizi🎯

Pazarın gelişim yönü ne?

Pazarın bizden beklentisi ne?

Rakipler nasıl hareket ediyor?

Pazarın büyüklüğü nedir?

Rakiplerin pazar payları nedir?

Bizim pazar payımız ne?

Biz pazara nasıl hakim olabiliriz?

PEST veya SWOT analizi yöntemlerini uygulamalıyız.

2.    2.)Strateji Belirleme🎯

Analizlerimizden sonra satışı artırmak için ne tür stratejiler belirlemeliyiz?

Satışta seleksiyon yöntemini kullanarak doğru müşteriyi bulup hedef müşteri kitlesinin belirlenmesi.

Müşterilerde satışta süreklilik için iletişimin geliştirilmesi.

Sürekli yeni müşteri ilavesi ile müşteri tabanını geliştirme .

Müşterilerinizi sattığını ürün veya hizmetle uyumlu hale getirme.

Mevcut müşterilerinize sahip çıkın, müşteride iş geliştirin değer satışa odaklanın. Vazgeçilmez olun.

Sattığınız ürün ve hizmeti geliştirin bir farkınız olmalı.

Etkin bir satış süreci oluşturun, süreçle ilgili alınacak aksiyonları belirleyin, süreci kontrol edip aksaklıkları giderin.

Etkin bir satış takımı ve oluşturdukları sinerji ile iş yapmaları satışı her zaman arttıracaktır.       

       3.)  Aksiyon Planları🎯

Atak

Mevcut müşteride defans

Sürekli pres

Rakibi kontrol altında tutma

Müşteride değer üretme

Ulaşılmayanı bulma

 

Bilgi için  ; Mustafa Kemal GÜLTEKİN 0532 471 76 54

                   Alp Murat BAŞTUĞ  0505 074 35 07 ulaşabilirsiniz. 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SATIŞ AKADEMİSİ EĞİTİMLERİ

  Günümüz rekabet şartlarında varlıklarını devam ettirmeye çalışan işletmeler için müşterileri ile iyi ilişkiler kurmaları ve müşterilerinde sürdürülebilir satışı gerçekleştirmeleri oldukça önemlidir. Müşteriler ile kurulacak gelişim yönlü ilişkiler iş performansını belirleyen bir unsur olarak görülmekte ve bu bağlamda; satış gücü yönetimi ve satıcı kritik önem taşımaktadır. Diğer bir ifadeyle işletmelerin satış gücünün önemli bir güç olarak algılaması ve satış gücü yönetimine daha fazla odaklanması gerekir.   SATIŞ AKADEMİSİ EĞİTİMLER İ  1.   Takım Çalışması Nedir? Ne Değildir? 👉Ortak bir hedefe ulaşmak için çalışanların bir arada çalışması gerektiği, kendi yetenek ve bilgi birikimlerini birleştirerek, ekipteki diğer kişilerle işbirliği yapmasını sağlar. Etkin bir iletişim, rol paylaşımı ve koordinasyon sağlamak. 2.      Yönetici ve Liderlik Sanatı Proaktif Olma Proaktif Yönetici Nasıl Olunur? Z Kuşağı İle Entegrasyon 👉Çalışanların ve organiza...

SÜREKLİ KAZANÇ İÇİN VERİNİN ÖNEMİ?

Bugün içinde bulunduğunuz durum gelecekte kurumları nasıl yaşatacağınıza ilişkin önemli ipuçları veriyor.  🔑Gelecekte kurumların ömürleri üzerinde en fazla etki yaratacak olan şey o kurumun kendisini çevreleyen bilgi kaynaklarına hakim olmasıyla doğrusal bir orantı izleyecektir.   Bilgi kaynakları üzerinde etki sağlayan, bilgiyi kendi içine alıp, anlamlaştıran bilgiyi geliştiren en önemlisi de bilgiyi gelişim aracı olarak kullanan kişiler ve kurumlar gücü eline alıp hayatı etkin ve verimli yaşayacaklardır. Geçmiş uygarlıkları analiz ettiğimizde ham madde kaynaklarını ve geçiş yollarını kontrol altında tutanlar güç ve kudret sahibi olarak diğer uygarlıklara karşı hâkimiyet sağlamışlardır.   🔑Günümüzde arzu ettiğiniz gelecek bilgi kaynaklarının geçiş yollarına hâkimiyetinizle olacaktır.  Kurumlar açısından en azından kendisini çevreleyen bilgi kaynakları üzerinde hâkimiyeti olmadan işletmenin geleceğine ilişkin bir politika oluşturmak imkânsızlaşaca...

BAŞARI İÇİN BİRLİK RUHUNU NASIL SAĞLAYABİLİRİZ? 🎯✍

  İçsel Motivasyonu ve içsel özgüveni yüksek liderler birliği oluşturabilir. Biz kültürünün benimsenmesi , biz başaracağız , birlikte yapacağız ifadeleri ile kenetlenme zafer yolculuklarının başlangıç noktasıdır. Öğrenen gelişim yönü kuvvetli organizasyonlar , ulaşılabilir gerçekçi hedefler , uygulanabilir iş planı , etkili şeffaf iletişim , adaletli yönetim , öğreti odaklı geribildirim , özverili ekip çalışması , düşünen çalışanlar 1+1 >2 sinerjisine inanan takımlar birliği oluşturabilir. Birlik ruhu , ekip ruhu , biz kültürü oluşmasında en etkili faktör arif olan , adil olan ve zarif olan bir liderliğin ortaya çıkmasıdır.    Şu unutulmamalıdır. İnsanlar bilgeliğine inandıkları , adaletine güvendikleri ve sevdikleri liderlerle zafer yolculuklarına çıkarlar. Başarı da başarısızlıkta takım liderinin sorumluluğundadır. Takımın başarısızlığında kimse günah keçisi aramamalıdır. İşler kötüye gidiyorsa liderin sorumluluğu o ölçüde artar. Takım liderinin;  ✔Bilgili ve bi...